Tema: Re: Android -> iPhone = ar labai blogai?
Autorius: bat0nas
Data: 2016-11-08 15:44:24
Prisegu savo jovalo vaizdą :D

https://imgur.com/Jy5X35e

(užspalvojau viduryje mano pagrindinių kontaktų nuotraukas; čia jei
kiltų klausimų, kas tas raudonas blynas)

Šiek tiek apie jovalą:
- automatiškai keičiasi fonas kas valandą (iš mano fonų galerijos, kuri
susikaupė per 5 metus)
- Nova launcher (Prime)
- Custom icon pack ("vienu mygtuko paspaudimu" pakeičiu išvaizdą pagal
nuotaiką)
ir t.t.

Vienu žodžiu - ne jovalas pas mane, o kruopščiai prižiūrima tvarka :P :D
Patologinė tvarka.