Tema: Re: iPhone klaviat?ra ir lietuvyb?
Autorius: Bronco
Data: 2016-11-08 23:33:47
On 2016-11-06 15:45, bat0nas wrote:
> Labas,
>
> Ar iPhone'ai jau i?moko lietuvi?kai ra?yti su tre?i? ?ali? klaviat?rom?
>
> Na kad nebereikt? ?nuspausti ir laikyti? ir LT raid?s b?t? vietoje
>  skai?i?. Kaip kad yra normaliuose telefonuose ;-)

Yra tik kažkokia viena lietuvių drožta LT klava už gal 5 eurus. Joje yra
papildoma lietuviškų raidžių eilė. O kad būtų galima ir skaičių eilę
pasidaryt, tokio varianto neradau, nes matyt neegzistuoja. Tiesa, anot
atsiliepimų apie tą klavą, ji labai nestabiliai ir bugovai veikia, todėl
nerizikavau pirkti.

O dabar iš viso dzin, nes atidaviau su džiaugsmu tą griobaną iPAD Air'ą
žmonai ir pasiėmiau sau Galaxy TAB S2 (2016), tai dabar viskas normaliai
veikia ir sukustomaizinta kaip man patinka.

Atvirai pasakius, aš asmeniškai sunkiai įsivaizduoju kaip advanced
android juseris galėtų pereiti prie iOS ir likti patenkintu. Aš net
tingėčiau vardinti, kas mane iOS netenkina, nes būtų labai ilgas sąrašas.