Tema: Re: iPhone klaviat?ra ir lietuvyb?
Autorius: bat0nas
Data: 2016-11-08 08:28:35
On 2016.11.07 23:32, Invertuota panda wrote:

> Tai kad nebelabai tas pirstu antspaudu skaitytuvas geresnis. Lyginant
> iphone6s ir galaxy S7 - jokio skirtumo. Tiesa po upgreido i ios10
> atrakinimas pasidare debiliskas.

Dėl debiliško atrakinimo pritariu. Žmona vis dar keikiasi :)

FingerPrint'ą lyginu su savo Note 4, kuris yra tikrai prastas. Jeigu S7
jau OK, tada OK.

> Tas "tiesiog veikia" irgi toks labiau legendinis. Pasinaudojus labiau
> neretai buna kad ima ir supuliuoja, iOS kokybe paskutinius kelis metus
> zymiai pakrito.

Na newsuose aš čia rašiau savo istorijų apie duomenų praradimus su tuo
itunes backup/restore (kai itunes  tuščio iphone backupą overwritina ant
normalaus backupo ir pan.).
Bet bent teoriškai viskas veikia. Android tuo negali pasigirti.