Tema: Re: iPhone klaviat?ra ir lietuvyb?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-11-06 16:43:04
On Sun, 06 Nov 2016 16:22:39 +0200, bat0nas wrote:

> Rašiau iš NewsGroup Android. Kažkaip neberandu koduotės keitimų
> nustatymuose (arba nemoku ieškoti).
>
> Na tai viskas aišku. Esu "on the fence" pabandymui porai metų pereiti
> prie iOS. Ir kuo giliau nagrinėju - tuo mažiau norisi naudoti iPhone.

Kodel? Taigi ateitis, juk neber 3.5mm lizdo. Jei tai nera argumentas
pirkt yfaune, tai tada jau nezinau kas yra argumentas.

Kas del lakaturos, tai standartine nepasikeite, bet uztat yra 3rd party
lakatura uz du euru su lietuviskom raidem virsuje. Bet nezinau kiek gerai
ji veikia, kazkaip nekyla ranka pirkt ir bandyt.

--
kthxbai.