Tema: Re: iPhone klaviat?ra ir lietuvyb?
Autorius: bat0nas
Data: 2016-11-08 10:07:14
On 2016.11.08 09:00, Invertuota panda wrote:

> O tai kas tam androide neveikia?

Neinant į detales: pajungiu prie kompo iPhone, spaudžiu backup iTunes
programoje (by default net spausti nereikia, pasidaro automatiškai),
pajungiu kitą iPhone ir darau restore. Viskas pasirestorina taip, kad
net nežinodamas nesuprasi, jog naudoji kitą telefoną.

Šiuolaikišką (džindžerbredo neskaičiuoju) Android naudoju jau 5 metus
ir.. nežinau tokio paprasto backup būdo.

Pvz by default net SMS backup'o nepadarysi ar kaip? (nekalbu apie
Samsung ir kt. programas)