Tema: Re: iPhone klaviat?ra ir lietuvyb?
Autorius: bat0nas
Data: 2016-11-08 11:05:36
On 2016.11.08 10:31, Rimas wrote:

> Šitoj vietoj androidas mane irgi užpisa, kai sms, call logus turi su 2nd
> apsais recoverintis.

Tai čia dar ne viskas. Pvz negali matyti ar kontroliuoti, kokios
programos naudojasi Google debesimi. iOS tai leidžia.
Po factory reset per klaidą praleisi žingsnį atsistatyti nustatymus iš
debesies ir jų netenki tą pačią akimirką. iOS backupas niekur nedingsta
(su sąlyga, kad turi backupo backup'ą :D Nes ir jį panorėjęs gali
overwritinti).

Ai vienu žodžiu.. klausimas buvo ne apie tai :)
Su klaviatūrom išsiaiškinom.