Tema: Re: iPhone klaviat?ra ir lietuvyb?
Autorius: bat0nas
Data: 2016-11-07 22:06:02
Na aš vis tik apsisprendžiau.
Kaip bežiūrėčiau, mano 2 metų senumo Note 4 vis dar yra pranašesnis už
paskutinius iPhone.

Be abejo Finger Print (100% pas iPhone geresnis), AirPlay, tiesiog veikia,
normaliai veikiantis rezervinis kopijavimas į cloud/itunes ir t.t. yra
didelis pliusas.
Bet tikrai neatperka tos laisvės kurią duoda Android, failinė sistema, SD
kortelė, Stylus ir t.t.

"Icetom"  parašė naujienų news:nvqlsa$8c4$1@trimpas.omnitel.net...

Tai aišku, kad imk. Naujienų grupėse nors normaliai rašyti galėsi;).

Aš patenkintas savo 6s ir apsipratau jau su iOS ypatumais. Tikrai jokio noro
pereiti prie Android.

"bat0nas"  parašė naujienų news:nvnebf$luo$1@trimpas.omnitel.net...

Rašiau iš NewsGroup Android. Kažkaip neberandu koduotės keitimų nustatymuose
(arba nemoku ieškoti).

Na tai viskas aišku. Esu "on the fence" pabandymui porai metų pereiti prie
iOS. Ir kuo giliau nagrinėju - tuo mažiau norisi naudoti iPhone.