Tema: Re: iPhone klaviat?ra ir lietuvyb?
Autorius: bat0nas
Data: 2016-11-06 16:22:39
Rašiau iš NewsGroup Android. Kažkaip neberandu koduotės keitimų nustatymuose
(arba nemoku ieškoti).

Na tai viskas aišku. Esu "on the fence" pabandymui porai metų pereiti prie
iOS. Ir kuo giliau nagrinėju - tuo mažiau norisi naudoti iPhone.

"Invertuota panda"  parašė naujienų news:nvnd2k$lg7$1@trimpas.omnitel.net...

On Sun, 06 Nov 2016 15:45:05 +0200, bat0nas wrote:

> Ar iPhone'ai jau i?moko lietuvi?kai ra?yti su tre?i? ?ali? klaviat?rom?
>
> Na kad nebereikt? ?nuspausti ir laikyti? ir LT raid?s b?t? vietoje
>  skai?i?. Kaip kad yra normaliuose telefonuose ;-)

Taip kaip tavo poste su klaustukais tai be junginejimu tikrai nemoka :)

--
kthxbai.