Tema: Re: LG G3 vs Moto X Play
Autorius: spakainas
Data: 2015-12-22 14:37:20
ABLomas kažką pasakojo apie naujas batareikas, kurios ~treDždaliu ar
kiek ten lengvesnės/mažesnės prie tos pačios talpos. Bet degraduoja
drastiškai per keliasdešimt krovimų. Tai reik kažkaip ant tokių
nepasimaut ;]
Na bet aš gal blogai nuklausiau, pats gal daugiau papasakos jei
prasipaipalios ir prisijungs.