Tema: Re: LG G3 vs Moto X Play
Autorius: nesvarbu
Data: 2015-12-15 14:26:51
tu paprasciausia nesidomi tendecijom ir geru price_perfomance, turi
isankstine nuomone apie Xiaomi ir laikais jos isikandes, siuo metu gerus
nebrangius telefonus gamina ir bando uzkariaut rinka sios kompanijos:
1. LG
2. Lenovo
3. Asus
4. Meizu
5. Xiaomi

Gigabyte deja i si sarasa netrauksiu nes jie kaip Philips'as megsta visoki
suda fufliakini pardavinet su savo vardu, isvis pas Gigabyte iaugus i krauja
mada leist nedadirbtus produktus alia kaip ir Philips bet reklamuoja juos
kaip super_duper_uber_turbo_perfect_da_best
cia kalbu apie visus ju produktus
deja tavo nusivylimui galiu pasakyt ne is vieno zmogaus jau esu girdejes
"...o Meizu tai noreciau telefono" o ir Tele2/Bite/Omnitel (gal tiksliau jau
butu vadint TEO?) jau pradeda po biski juos pardavinet savo salonuose, na
Tele2 tai turi pomegi koki nesavalaiki produkta pradedt populiarint, jie
pirmieji pradejo Huawei siulyt dabar kazkodel pamilo Coolpad