Tema: Re: LG G3 vs Moto X Play
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-16 10:47:14
Labai geras pastebejimas :-)

Oukitelio ismatavimai - 143 x 77 x 9 mm, svoris 184 g
Mano Motorolos su 3630 mAh baterija - 148 x 75 x 10.9 mm, svoris 169 g
LG G3 su 3000 mAh baterija - 146.3 x 74.6 x 8.9 mm, svoris 149 g.

Ekranas pas abu 5.5"

Teisybes delei reikia pripazint, kad pats Oukitelis prie produktu savo
puslapy apie toki modeli neraso, jokiu tiksliu techniniu charakteristiku
irgi nera (nu ko noret is garaziuko :-)), visi skaiciukai is treciu saliu
puslapiu, va taip is eiles kelis atsidarius vienas rase ir apie 13mm stori
(visi kiti - 9mm).

Kitaicas is Ali apie ismatavimus nieko neraso, ale idomi pozicija pasirode -
Talk Time: 180-320minutes  - nu net eilinis siu dienu smartas su iki 3Ah
batareike deklaruoja paprastai ~20 val.

Prisimenam Vytooko fraze:
"Kalbant apie Okitel, reikia buti visišku debilu prasukus didžiule reklamą
ape bateriją 10000 mah ir realiai to nepateikus"

Is tu visu rastu skaiciuku panasu, kad tie, kas slepiasi po Oukitel vardu
visgi yra visiski debilai... :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/