Tema: Re: LG G3 vs Moto X Play
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-14 19:34:32
Ziurint ka darysi.
Skaiciukus browsinant idejau, tai remiantis jais, jei sedesi 6 valandas
internete per diena, LG laikys 1 diena, Moto - 2.
Per diena batareikia pas Moto realiai galima nusodint turbut tik 2 budais -
istisai geiminant arba ta pati laikotarpi naudojantis navigacija, bet
kadangi sneki apie G3 laikyma visa diena bet kokiu scenarijum, sitie 2
variantai tikriausiai neskaiciuojami.
As nesuprantu ko tu cia bandai gincytis - niekas nesako, kad tas tavo LG
sudas, bet baterijos prasme jis tikrai ne is labiausiai dziuginanciu
telefonu, man kazkada irgi buvo apie ji mintis kilus, ale butent del
baterijos variantas greitai buvo atmestas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/