Tema: Re: LG G3 vs Moto X Play
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-15 18:32:00
Tu kiba nerastingas ar siaip ciukcia pisatel, o ne citatel?
Apie Xiaomi as absoliuciai jokios nuomones nereiskiau, apie juos mano frazes
sitoj temoj buvo 2:

1. "Xiaomi, is karto bando orientuotis i pasauline rinka ir +/- kokybiskus
produktus su tam tikru supportu"
2. "iki Huawejaus Xiaomi kaip kiaulei iki balerinos, tai yra visai kito
kalibro zaidejas, greiciau jau lygintinas su Samsungais, Motorolom, etc" -
paaiskinu - Huawei yra gerokai senesne kontora, kuri gamina toli grazu  ne
tik kelis debiliaku modelius.

Man kazko irodinet nereikia, aciu uz pastangas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/