Tema: Re: kitkat bibiava
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-08-18 23:34:52
On Sat, 16 Aug 2014 16:24:54 +0300, Caponi wrote:

> As si karta apie Google veikla apskritai parses buvau. O Androide tai
> jo, kol kas pati OS reklamu nerodo, hosts pakoreguotas

Tai kame tada problemos? Nenori matyt reklamos - nenaudoji produktu kurie
ja rodo.

> Tema - googlas stato tvoreles. Tu sakai, kad ji vercia ir jis del to
> nekaltas. As sakau - nikuja, nenoretu patys, niekas ju nepriverstu, bent
> jau snekant apie nesamones su SD kortelem. Su savo Nexusais jie gali

Pasakei ir gipsas.

> elgtis kaip nori, kiti gamintojai savo telefonus pagal vietines rinkos
> istatymus turi reguliuotis patys (ka sekmingai ir daro daugeliu atveju).

Tai kame tada problemos?

> "ne pikto ir baisaus gurgliaus iniciatyva. Jie tiesiog neturi kito
> realaus pasirinkimo", "netiesioginis abaliu darbas", "niekas nenori ir
> imasi priemoniu to isvegt" - nori tu to ar ne, bet tokio tipo frazes kas
> antram sakiny garsiai skelbia tik tai, kad Google baltas, pukuotas ir
> visiem zmonem nori gero :-)

Nea, tos frazes rodo priezastis. Tau be abejo pasaulis atrodo visiskai
kitaip, tai tavo teise.

> Tai vat. Man asmeniskai px, nes socialiniai tinklai (apart news'u :-))
> manes nedomina. Bet aiskinimas, kad prielaida apie kazkokio locho
> parnucha is telefono be variantu vercia googla apribot naudojimasi SD
> kortelem skamba lygiai taip pat idiotiskai.

Problema tame, kad gurglius orientuojasi ne i tave, o i savo tipiska
juzeri. Kuris gerokai panasesnis i mineta loxa. Tu juk seip ar taip is
gurglio nieko nepirksi, t.y. nesi ju klientas.

> Ane? Apie Googla pavyzdelis pastraipa zemiau, apie kitus gamintojus -
> paziurek kad ir pas ta pati Samsunga kiek regioniniu oficialiu firmware
> modifikaciju iseina, ir net kiek kokiu formaliai, tarkim, Galaxy S4
> mini, hardwariskai besiskirianciu modifikaciju, kuriu dalis skirta tik
> tam tikriem regionam, iseina.

Uz tas modifikacijas zumzungui sumokejo operatoriai. Uz SD korteliu
modifikacijas niekas jam nemokes, 3 hackeriu grasinimas "nepirksiu" deja
finansiskai nepakankamas.

> Aha, tai kokio Nexus'o i Lietuva parduot per Google Play neleido vel
> kazkokie pikti stori jankiai?!

Velgi painioji visiskai skirtingus dalykus. Filmai ir appsai kaip
nematerialios prekes yra viena. Fiziniu telefonu pardavimas - visai kas
kitka.
Pastaruju problema yra grynai logistine. Is vienos puses tavo kaip
vartotojo teises reikalauja produkto lokalizavimo (zenklinimas,
instrukcijos). Is kitos puses reikalingas distributorius.

Pvz vokietijoje distribucija ir servisu uzsiima ne gurglius, o svetima ju
samdyta kompanija. Samdyt lietuviska kompanija jiem matomai banaliai
nedaejo rankos. Kaip ir daugumoje kitui mazesniu europos rinku. Mes
tiesiog pernelyg mazi kad terliotis.

--
kthxbai.