Tema: Re: kitkat bibiava
Autorius: Caponi
Data: 2014-08-17 18:32:04
1. Paslauga ar preke vadinasi nemokama, kai ji nieko nekainuoja, o
paslaugos/aplikacijos su reklamom kainuoja mano laika, traffica, vienokio ar
kitokio irenginio resursus, mano emocijas.
2. Taciau taip, tu visiskai teisus, nors dauguma Google paslaugu nera
nemokamos, as esu laisvas rinktis alternatyvas, to as niekada ir neneigiau.
3. Net ir tikrai nemokamos bulkutes atveju niekas man negali uzdraust
isreikst savo nuomones, kad ta bulkute buvo neskani.
4. Ir galiausiai - as nesneku apie visokius Google+, Gmail ir kitokias
nesamones - nesinaudoju. Taciau kas liecia paieska, apie tuos tavo minetus
Google Ads'us kas antram puslapy - as nepasirasinejau jokiu sutarciu,
nespaudziau "Agree" ant jokiu licence agreementu, todel jauciuosi turintis
pilna moraline ir juridine teise tas reklamas man priimtinais budais uzmust
nx be jokio sazines grauzimo
5. Griztant prie diskusijos pradzios del atseit FREE appsu Google Play -
taip, as ten acceptinu salygas, ir jei pasirasau po FREE appsu, velgi, as
tokio ir tikiuosi (kaip jau rasiau anksciau, uz bybio developerio niekas
netrauke jokios kainos nenurodyt, kokie jo motyvai, man nelabai ir rupi), is
principo nesiruosiu moket niekuo (zr. 1 punkta) kuo nezadejau ir labai
dziaugiuosi, kad tokios programos kaip AdAway stebuklingu budu leidzia
developeriui likt saziningu mano atzvilgiu :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

"ManXP" <man@giliai.px> wrote in message
> [...]
> bet...
> Visu reklamu tipu ir budu gal nepradesim nagrinet, taciau, manau, visiem
> akivaizdu ir aisku, kad Google visa biznis pastatytas ant reklamos -
> visais
> imanomais budais apie kiekviena vartotoja surinkt maksimum infos ir
> maksimaliu variantu kiekiu visiem prishikt reklamos kiek tik lenda.
> Zinoma,
> ne jie vieni taip elgiasi, bet niekas kitas Google levelio nepasieke ir
> net
> nepriartejo.
>
> Jei tave tai dziugina, viskas OK, manes nelabai....

>>> adblocker'iu. Kur man ziureti, kad pamatyti ta kishama reklama?