Tema: Re: kitkat bibiava
Autorius: Doxlas
Data: 2014-08-17 16:18:51
1. Neveiks file manageriai.
2. Atsisiuntus kokiu nors būdu (BT, meilu, kabeliu, lan ar internetu) kokį
nors specifiškesnį failą, kuriam atidaryti reikia pabandyti kelias
aplikacijas - kils problemų, nes reikės tą failą kopijuot į kiekvienos
aplikacijos susikurtą folderį. O file manageriai gi neveikia...
Specifiniai failai gali būti dokumentai, pdf, djvu, dwg, chm, fb2, avi, mkv,
rm ir netgi flac.
Va vakar prireikė draugui nusiųst vieną knygos puslapį. Nufotografavau jį
telefonu ir siunčiu per skype. O draugo skype iOS'e nepriima paprastos
nuotraukos jpg formate - unsupported format keikiasi...