Tema: Re: kitkat bibiava
Autorius: Caponi
Data: 2014-08-16 15:36:14
"Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message
news:lsne4u$6kg$1@trimpas.omnitel.net...

> Tu gal pasikeisk savo vitaminus ar bent perziurek kasdienine doze :)
>
> Kur ten gurglius tau ta reklama kisa? Ir kodel nekisha? As tipo koks
> raupsuotas, kad gurglius man reklamos nerodo, o tau rodo? Tipo tu
> geresnis uz kitus? ;))

Zinai, jei tau Googlius reklamos kiekvienam zingsny nekaisioja, tai
variantai 2:
1. Pats naudoji visokoius adblockeriu, del kuriu mane taip durnint bandei
2. Pats keisk vitaminus ir/ar akinius

> Jei rimtai, tai SD korteliu apribojimai yra ne pikto ir baisaus gurgliaus
> iniciatyva. Jie tiesiog neturi kito realaus pasirinkimo.

Varshiukai, blet, kaip ta googliu visi pisa, o jis toks baltas ir pukuotas,
tik gero visiem nori...

> Cia beje netiesioginis abaliu darbas. Butent jie iskiepijo auksinio
> narvelio mentality. Jei netycia nepastebejai, androidas jau senokai
> patapo i masine rinka orientuota OS. Su kuria turi susitvarkyt ne tik
> gykai, bet ir stori jankiai kurie nenori niekuo rupintis ir nenori zinot
> ka patys daro. Tai prigimtine kiekvieno jankio teise irasyta ju
> konstitucijoje. To ju smartfonuose ismoke abalei.

Sprendziant is tu tendenciju fanatisko gynimo, tave jankiu konstitucija irgi
stipriai paliete. Uzjauciu.

> Ir presoje prasidejo tokio pobudzio skandalai, va vienas is pavyzdziu:
> http://bits.blogs.nytimes.com/2012/03/01/android-photos/
>
> I sita reikala net isimaise jankiu kongresas, t.y. reikalai ganetinai
> rimti. Pirmas private porno nusiurbtas is tokios mobilkes ir paviesintas
> eiliniam socialiniam appse garantuotu toki shitstorma kad maza
> nepasirodytu. Ir kokius nors absoliuciai idiotiskus istatymus. Ko niekas
> nenori ir imasi priemoniu to isvegt.

Aha, maciau laikrasty pries pora dienu straipsnio pavadinima, kad kazkokios
bobos ero-foto kazkas i facebooka idejo be jos zinios. Skaitau, kad
snukiaknyge reikia uzdraust. Arba padaryt, kad norint prisiregistruot
reiketu i atitinkama institucija atvykt su asmens dokumentu, kad facebookas
tiksliai zinotu, kas po kokiu niku slepiasi.

> Kaip tik aktualus pavyzdys: kalifornija priverte gamintojus i smartfonus
> pradet deti taip vadinama kill-switch. Ilgalaikes pasekmes manau visiems
> aiskios, ir vel gurglius bus kaltas ;)

Tai ne na... Jei tave kazkas nori ispist, visada turi minimum 2
pasirinkimus - tam pasipriesint arba nuolankiai atkisht shikna. Ar po to,
kai atkishai shikna, patampi kaltas - klausimas filosofinis. Galu gale jei
jau rimciau i sita klausima paziuret, viskas paprasta - ka ten koks JAV
shtatas privercia daryt operatorius ir ar telefonu gamintojus, manes
neturetu pist kaip europiecio - gi kai nori, tai tas pats googlius suskaido
rinka ir ten kokiu appsu, filmu ar telefonu tiesiogiai kad ir i LT
neparduoda, ale blet savo narvelius linke sushert visiem be atrankos.

> Zodziu pats laikas tau pradet kurt nuosava freedom OS :)

OK, aciu uz patarima. Kai nebeliks kito pasirinkimo, tikriausiai taip ir
reikes padaryt. Laimei, kol kas iseiciu yra.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/