Tema: Re: kitkat bibiava
Autorius: Audrimas
Data: 2014-08-18 08:57:29
Viska ispyskinai kaip koks google atstovas :) Taip, viskas veikia kaip
parasei, bet dabar pagalvok ar tai yra patogu? Nezinau, kaip kiti, bet
as savo video failus laikau vienoje vietoje, taigi automatiskai teises i
ta vieta gali tureti tik viena programa. Reiskiasi, jei ta vieta
priskiriu file menedzeriui, kad galeciau irasineti failus, automatiskai
video perziuros programa nieko ten negali daryti. Arba atvirksciai.

Jei man reiketu tokio "patogumo" as buciau obuolio fanas ir gaidinciau
androidininkus :) bet as naudoju android, kad isvengciau tokiu
"patogumu"... Beje, teises priskiriamos instaliacijos metu ir taip kaip
sugalvojo programos gamintojai, taigi nera galimybes tam tikrai
programai priskirti norima direktorija.