Tema: Re: kitkat bibiava
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-08-16 15:52:32
On Sat, 16 Aug 2014 15:36:15 +0300, Caponi wrote:

> Zinai, jei tau Googlius reklamos kiekvienam zingsny nekaisioja, tai
> variantai 2:
> 1. Pats naudoji visokoius adblockeriu, del kuriu mane taip durnint
> bandei 2. Pats keisk vitaminus ir/ar akinius

Kur ten ta reklama? Softa kuris man reikalingas pasirinkau be reklamu,
reklamu nerodo. Pats OS irgi reklamu nerodo.

> Varshiukai, blet, kaip ta googliu visi pisa, o jis toks baltas ir
> pukuotas, tik gero visiem nori...

Kazka norejai pasakyt i tema?

> Sprendziant is tu tendenciju fanatisko gynimo, tave jankiu konstitucija
> irgi stipriai paliete. Uzjauciu.

Mesje kiek painiojasi: as nieko neginu ir savo nuomones apie tendenciju
geruma ar bloguma niekur nerasiau. Tik paminejau ju atsiradimo
priezastis, nei daugiau nei maziau.

> Aha, maciau laikrasty pries pora dienu straipsnio pavadinima, kad
> kazkokios bobos ero-foto kazkas i facebooka idejo be jos zinios.
> Skaitau, kad snukiaknyge reikia uzdraust. Arba padaryt, kad norint
> prisiregistruot reiketu i atitinkama institucija atvykt su asmens
> dokumentu, kad facebookas tiksliai zinotu, kas po kokiu niku slepiasi.

Belieka guztelt peciais.

> Tai ne na... Jei tave kazkas nori ispist, visada turi minimum 2
> pasirinkimus - tam pasipriesint arba nuolankiai atkisht shikna. Ar po
> to, kai atkishai shikna, patampi kaltas - klausimas filosofinis. Galu
> gale jei jau rimciau i sita klausima paziuret, viskas paprasta - ka ten
> koks JAV shtatas privercia daryt operatorius ir ar telefonu gamintojus,
> manes neturetu pist kaip europiecio - gi kai nori, tai tas pats googlius

Blogai tai, kad industrija siais laikais globali, niekas specialiu
telefono versiju europai nedarys.

> suskaido rinka ir ten kokiu appsu, filmu ar telefonu tiesiogiai kad ir i
> LT neparduoda, ale blet savo narvelius linke sushert visiem be atrankos.

Rinka skaldo ne gurglius, o filmu, telefonu ir appsu savininkai. Jiems ir
skuskis.

> OK, aciu uz patarima. Kai nebeliks kito pasirinkimo, tikriausiai taip ir
> reikes padaryt. Laimei, kol kas iseiciu yra.

Dziaugiuosi kartu su tavim.

--
kthxbai.