Tema: Re: kitkat bibiava
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-08-16 14:09:19
On Sat, 16 Aug 2014 12:49:19 +0300, Caponi wrote:

> Nu tai logiska, kai yra del ko piktintis, tai zmones ir piktinasi :-)
> Google apskritai pydarai, tai ko gero pirma kontora, kurios as taip
> nemegstu - pasodino visus ant adatos su n+1 nemokamu paslaugu,
> suindeksavo,
> o dabar prasideda masinis teroras - reklamos kisamos per sikna, paieskos
> rezultatai filtruojami, Androida baigia galutinai supist (tiek visokiu
> tvoreliu pavidalu, kaip kad ir siuo atveju, tiek is savo sushiktu appsu
> kiekiu) - gerai, kad dauguma is to kylanciu problemu galima issprest,
> bet tendencijos visai man nepatinka...

Tu gal pasikeisk savo vitaminus ar bent perziurek kasdienine doze :)

Kur ten gurglius tau ta reklama kisa? Ir kodel nekisha? As tipo koks
raupsuotas, kad gurglius man reklamos nerodo, o tau rodo? Tipo tu
geresnis uz kitus? ;))

Jei rimtai, tai SD korteliu apribojimai yra ne pikto ir baisaus gurgliaus
iniciatyva. Jie tiesiog neturi kito realaus pasirinkimo.

Cia beje netiesioginis abaliu darbas. Butent jie iskiepijo auksinio
narvelio mentality. Jei netycia nepastebejai, androidas jau senokai
patapo i masine rinka orientuota OS. Su kuria turi susitvarkyt ne tik
gykai, bet ir stori jankiai kurie nenori niekuo rupintis ir nenori zinot
ka patys daro. Tai prigimtine kiekvieno jankio teise irasyta ju
konstitucijoje. To ju smartfonuose ismoke abalei.

Ir presoje prasidejo tokio pobudzio skandalai, va vienas is pavyzdziu:
http://bits.blogs.nytimes.com/2012/03/01/android-photos/

I sita reikala net isimaise jankiu kongresas, t.y. reikalai ganetinai
rimti. Pirmas private porno nusiurbtas is tokios mobilkes ir paviesintas
eiliniam socialiniam appse garantuotu toki shitstorma kad maza
nepasirodytu. Ir kokius nors absoliuciai idiotiskus istatymus. Ko niekas
nenori ir imasi priemoniu to isvegt.

Kaip tik aktualus pavyzdys: kalifornija priverte gamintojus i smartfonus
pradet deti taip vadinama kill-switch. Ilgalaikes pasekmes manau visiems
aiskios, ir vel gurglius bus kaltas ;)

Zodziu pats laikas tau pradet kurt nuosava freedom OS :)

--
kthxbai.