Tema: Re: Nexus 4 KK 4.4.2 ir kontaktai - konspiracijos klausimas :)
Autorius: Bronco
Data: 2014-06-09 15:52:22
On 2014-06-09 13:12, news wrote:
> Buvo pateiktas tiek teorinis, tiek praktinis privatumo nepaisymo
> pasekmiu isaiskinimas. Jeigu nepaaiskejo, soriukas. Kaip buvo pries
> metus, pries 10 metu ar dar anksciau nemanau, kad yra prasmes diskutuoti
> - sioje srityje viskas keiciasi gana sparciai.

Man visa tai pradeda panašėti į totalinį nesusikalbėjimą. Vieni šneka
"aplamai teoriškai", kiti "praktiškai", ir priedo dar apie skirtingus
dalykus. Aptariamų duomenų (treado'o kontekste - Address book'o,
kalendoriaus ir e.laiškų) sinchronizavimas su Guglu tik padidina tų
duomenų SAUGUMĄ! Ir kitaip būti negali, nes papildoma kopija dar vienoje
nutolusioje vietoje visada duomenų saugumą tik pagerina ir niekaip
negali pabloginti!

O privatumo klausimas minimų duomenų kontekste, be abejo, ji blogina,
bet tai tik teoriškai, nes faktiškai yra taip:

1. Jei jau turi gmail box'ą, tai tavo laiškai jau pas guglą,
sinchronizavimas visai neturi jokios įtakos tam. O svetimų mailbox'u su
guglu ir nereikia sinchronizuot. Bent jau niekas to daryti neverčia.

2. Kontaktai. Kaip jau minėjau, jei tik 1% žmonių jų nesinchronizuoja,
tai likusių 99% duomenų pakanka su kaupu, norint atkurti tą 1%. Todėl
teoriškai privatumą gerini, praktiškai - šnipštas.

3. Kalendorius. Net nežinau kame čia problema ir ką konkretaus guglas iš
to gauna, jei mato, pvz. "06.09 15.00 kirpykla" :) Ir ką jis pralaimės,
jei nesinchronizuosi. Man atrodo, taip elgdamasis tik pats gali pavėluot
į kirpyklą, nes kituose įrenginiuose kalendorius bus pasenęs. Galu gale,
niekas neverčia naudotis tais guglo kalendoriais, gali popierinį
nešiotis su savimi :) Tik bus žiauriai nepatogu ir neaišku, kodėl pats
atsisakei labai patogios nemokamos paslaugos.