Tema: Re: Nexus 4 KK 4.4.2 ir kontaktai - konspiracijos klausimas :)
Autorius: Bronco
Data: 2014-06-09 13:41:19
On 2014-06-09 08:41, news wrote:

> Tu nesigaudai ka reiskia "duomenys isgauti".

Čia greičiausiai nesupratai, ką aš tuo sakiau. "Duomenys išgauti" mano
tekste reiškia, jog jie fiziškai iškeliavo ir pakliuvo pas, tarkim,
guglą. Guglas tokiu būdu juos "išgavo" ar "gavo". O tai ką tu savo
tekste toliau pasakoji apie visokius susiejimus su device id, mail'u ir
pan., jau yra "duomenų apdorojimas" ir, be abejo, iš apdorotų duomenų jų
valdytojas gali išpešti daugiau naudos sau, nei vien iš terabaitų log'ų
ir kitos info, ramiai gulinčių guglo serveriuose.

> [...]
> kaip pvz. G_mail, Crome, Androjd, G+ ir pan.
>
> Kada turi priejima prie fizinio zmogaus emailo, paiesku keywordu,
> browsing history, apps, sales history, keliones, profesine veikla,
> hobiai, gimines medis etc. tai gali pradeti pardavineti ta priejima
> trecioms salims. Ir, taip, tai yra visiskai legalu. Taciau to negana!
> Galima pardavineti galimybe ta zmogu kryptingai formuoti, nukreipti
> "teisinga" linkme.
>
> Prisiminkime ta skandala kai Interlis isidiege CPU ID, kaip manote kam
> tas ID reikalingas :) Tik dideliu pastangu deka pavyko priversti Interli

Finale. Tai apie ką mes KONKREČIAI šnekam? Kokių privačių duomenų
netekties bijome? Nes rašote abu su Panda tai apie vieną, tai apie kitą,
bet kas konkrečiai baugina? "Neteisingų reklamų" rodymas? Paieškos
rezultatų siūlomos didesnės kainos? O kada iš viso buvo rodomos vien
teisingos kainos ir paieškos rezultatuose pirmose eilutėse buvo
pigiausios kainos? Kurioje paieškos sistemoje??? Niekad! Jei iš tikro
nori surast pigiausias kainas, ieškot pats turi per vietinius mažus
paslaugų tiekėjus, o tam dažniausiai dar reik sugebėt ir su vietine
kalba susidorot. Čia nieko bendro su kontaktų, kalendoriaus ir mail'o
sinchronizavimu neturi. O kalba tai nuo to prasidėjo, jei ką...