Tema: Re: Nexus 4 KK 4.4.2 ir kontaktai - konspiracijos klausimas :)
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-06-08 22:42:30
On Sun, 08 Jun 2014 17:48:32 +0300, Linas Petkevičius wrote:

> Dar toks niuansas. Sakykim panda saugo savo duomenis ir kontaktus guglui
> neatiduoda. O vat mano iprocai kitokie - as megstu susivesti duomenis
> apie zmogu preciziskai. Vardas, pavarde, telefonas, emeilas, skype,
> feisbuk, laiptines duru kodas, imone, pareigos, adresas, blabla bla pas
> mane ganetinai tiksliai net ir prie tevu ar artimiausiu draugu, nes tai
> man labai patogu. Ir prasme pandai neduoti duomenu paciam, jei jis yra
> mano kontaktu sarase... Nu ka as zinau.

Taigi jau rasiau: tavo saraselis zinoma daug ka sako apie pandos
atributus ir tai kad tu su juo turi kazka bendro. Bet nelabai ka sako
apie svarbiausia: kur ta panda rasti, kad jam pribrukti reklamos? Taip
pat neaisku ka tas panda veikia, nes jo neradus nezinia ka jis ten su
savo tais devaisais veikia.

--
kthxbai.