Tema: Re: Nexus 4 KK 4.4.2 ir kontaktai - konspiracijos klausimas :)
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-06-08 23:04:28
On Sun, 08 Jun 2014 16:22:18 +0200, Bronco wrote:

> Tai pats painiojiesi truputį sąvokose. "Duomenų saugumas" yra viena,
> "privatumas" yra kita, o "tikslinė rinkodara" yra trečia. Pvz. tavo

Nesipainioju. "ir" nereiskia kad tai vienas ir tas pat.

> nesinchronizavimas duomenų su gugles servisais, tavo duomenų saugumą tik
> pablogina. Faktas. Nes neturi papildomų domenų kopijų guglo cloud'e.

Turiu kitur, gurgliaus klaudas nera vienintelis duomenu backupo servisas.

> Privatumą, teoriškai, turėtų pagerint, bet faktiškai tai nieko nekeičia.
> Kodėl? Jau paaiškinau ankščiau. Vienintelė vieta, kur tu gali guglui

As parasiau kodel nepaaiskinai.

> truputį "pašikti reikalą", tai tikslinėje rinkodaroje. Jei tikslas tik
> toks, tada viską darai teisingai.

"Pasikimas" nera tikslas, tai tik pasekme. Bet pasekme visai netgi
naudinga, man visai nereikia, kad kazkas kryptingai plautu mano smegenis
pasinaudodamas tuom ka apie mane zino.

> Privatumo pažeidimas yra tada, KAI PRIVATŪS DUOMENYS PAKLIŪNA PAS
> TREČIUOSIUS ASMENIS, kuriems leidimo disponuoti ir saugoti tuos duomenis
> tu nesuteikei. T.y. privatumo kompromitavimas yra pats tų duomenų
> iškeliavimo MOMENTAS. O kai jau taip išgautais duomenimis kažkas ima
> naudotis piktais kėslais, tai jau bus ne privatumo pažeidimas, tai bus
> jau bus pagal kažkurį ATPK ar BK straipsnį baudžiama veika.

Ka cia parasei yra legalese. Yra daug legaliu budu kaip pasinaudot asmens
privaciais duomenimis savo pelnui ir galimai asmens nenaudai.

> Jei jau bandai taikyti analogiją, tai taikyk teisingai. "Gauti duomenys"
> yra jau "išgautas auksas", bet dar "neapdorotas". Apdorojus tų duomenų
> vertė dar labiau pakyla, lygiai kaip ir su grynu auksu vs aukso
> dirbiniai.

As ir sakau teisingai: nusiurbes kubini metra vandens isgauni miligrama
aukso. Tik kad su juo ner ka veikt, net jei ji fiziskai ir "turi" :)

Taip ir su duomenims. Gurglius draugu deka turi rysiu grafo atplaisas.
Bet jos nera labai vertingos tol kol neuzkisi skyliu ir nesurisi su
konkreciais devaisais is kuriu jau savo ruoztu galima pasiurbt tikrai
jiems naudingu duomenu.

--
kthxbai.