Tema: Re: Nexus 4 KK 4.4.2 ir kontaktai - konspiracijos klausimas :)
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-06-06 08:50:18
On Thu, 05 Jun 2014 02:22:55 +0200, Bronco wrote:

> Tavo supratimu tai yra ne tas pats, bet sistematizuojant duomenis yra
> visiškai jokio skirtumo iš kokio šaltinio užpildytas kuris nors duomenų
> bazės duomenų elementas. Duomenys yra ir jie išgauti, o šaltinis čia jau
> antraeilis dalykas.

Anaiptol. Duomenu fragmentai patys savaime yra mazai vertingi, gurgliu
dominanti verte sukuriama juos apjungiant.

Daug ka be abejo galima butu "nuspeti", bet darant automatiskai tame
tokia neteisingu isvadu tikimybe, kad gurgliaus tikslams (pardavinet
reklama) tai daugiau kenktu nei padetu.

Pvz: nuskanavus petios petrovo kontaktus gurglius suzinos, kad vasios
pupkino telefono numeris yra 1234. Tai seip niekada nebuvo didele
paslaptis, sita informacija jau simta metu galima rasti telefonu knygoje.
Bet ju tikslas nera zinot koks vasios pupkino telefono numeris. Jie nori
zinot koks zmogus yra tas vasia pupkinas ir ka jis pirktu. Ir kas zymiai
svarbiau: *kur* jam pasiulyt tuos pirkinius.

Sito gurglius nezino. Gurglius nezino kaip pasiekt vasios PC ir vasios
mobilnika tam kad iprudyt savo reklama. Vasios mobilnikas jiem su vasios
vardu nesusijes. Turint kontaktu saraseli is mobilniko galima butu su tam
tikra realybeje prasminga tikimybe pagal kitus kontaktus spresti kad jo
savininkas yra butent vasia. Ir kas yra jo draugai. O tada jau pagal tu
paciu servisu naudojima prikabint ir naminio beigi darbinio PC brauzerius.
Bet kadangi kontaktu nera, tai ir devaisas neprisirisa. Vasia gali sau
brauzyti internetiju ir jo istorija prie jo vardo neprisirisa.

> Žodžiu, net tingiu toliau komentuot šituos tavo teiginius. Svarbu, jog
> tu tiki, kad tau pavyksta likti anonimu ir tai tau suteikia saugumo
> jausmą, su kuo tave ir sveikinu. Jei tikslas toks, tai jis pasiektas.

Jau pasijauciau totaliai nesaugiai, begu pirkt bunkerio albanijoje :)

> O ten tavo mintis apie tai, kad "bus pas abalius, o ne pas guglą", tai
> dar juokingiau. NES BUS PAS ABU :]

Po keleta atplaisu. Reklamos stumdymui reikia daugiau.

--
kthxbai.