Tema: Re: Nexus 4 KK 4.4.2 ir kontaktai - konspiracijos klausimas :)
Autorius: Bronco
Data: 2014-06-05 03:22:48
On 2014-06-04 23:49, Invertuota panda wrote:
> *Mano*  vardo ir telefono numerio mano kontaktuose nera. Plius mano
> kontaktai pas kazka kitka yra ne tas pats kas kitu kontaktai pas mane.

Tavo supratimu tai yra ne tas pats, bet sistematizuojant duomenis yra
visiškai jokio skirtumo iš kokio šaltinio užpildytas kuris nors duomenų
bazės duomenų elementas. Duomenys yra ir jie išgauti, o šaltinis čia jau
antraeilis dalykas.

Žodžiu, net tingiu toliau komentuot šituos tavo teiginius. Svarbu, jog
tu tiki, kad tau pavyksta likti anonimu ir tai tau suteikia saugumo
jausmą, su kuo tave ir sveikinu. Jei tikslas toks, tai jis pasiektas.

O ten tavo mintis apie tai, kad "bus pas abalius, o ne pas guglą", tai
dar juokingiau. NES BUS PAS ABU :]