Tema: Re: Nexus 4 KK 4.4.2 ir kontaktai - konspiracijos klausimas :)
Autorius: RolF2
Data: 2014-05-26 15:48:40
nu kas kaip nori, tas taip daro - jei zmogus nori turet savo kontaktus tik
pas save, tai tokia galimybe turi but ir px kad dauguma net nesusimasto kur
tie ju kontaktai "kabo" ir kam jie naudojami .
cia kaip su TV smartais nuskambeje buvo - kisi usb flaske usb su vaiku
gimtadieniu ir jau siuncia i serveri failu pavadinimus, kad kitakart
pasiulyt panasu turini - gi patogu labai :)