Tema: Re: Del androido funkciju
Autorius: Aladdin
Data: 2012-03-20 09:01:11
On 2012.03.19 18:11, padugne wrote:

> Na, jei ant kitu vaziuoji del "tik genijams" tai tuom netiesiogiai teigi, kad kiseneje turi
> pavyzdziu kaip tai padaroma paprasciau ir prieinamai paprastiems mirtingiesiems.
> Va tu pavyzdziu ir noretusi isgirst. JB kiek suprantu tavo nuomone ner paprastiems mirtingiesiems,
> kitaip nesaugotu nuo piratavimo.

Ponas padugne, niekur ant nieko nevaziuoju, tiesiog perfrazuoju cia nuolatos pateikiama nuomone, kas
iOS irenginiai dundukams, o va Android jau tiems kurie supranta ir gaudosi. Sorry jei supranti tai
kaip "vaziavima". Galiu vienareiksmiskai pasakyti, kad sutweakinti ifona pagal mano reikalavimus
reikia ne ka maziau ziniu negu konstruoti android'a tik ir tiek, nera viskas labai paprasta. Bet jei
jau darai, gali padaryti tikrai labai daug ka. Jei imti out of the box ir nelendant i visokius
konstravimus ir papildomas savybes, iOS mano galva yra paprastesnis eiliniam vartotojui, kaip ir
labiau nupoliruotas, nors ir maziau sugeba negu out of the box Android.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!