Tema: Re: Del androido funkciju
Autorius: padugne
Data: 2012-03-19 17:54:29
On Mon, 19 Mar 2012 16:27:22 +0200, Aladdin <rimvydas@rimvydas.info> wrote:

>As niekur netvirtinau kad neimanoma. Gal ir klystu, bet kazkada seniai pats esi teiges kad JB daro
>tik mizernas procentas vartotoju ir niekam jis nereikalingas. Nors siaip JB padarys ir tupas
>juzeris, jei jam tiksliai ir papunkciui viska susakysi kur ir ka sumygti, kokio output'o sulaukti ir

Na arba JB yra "normalus" kasdieninis iOS reiskinys tinkamas ir
eiliniam juzeriui kuriam pernelyg sudetinga susikonfigint mineta
taskeri.
Arba nevisai "normalus", tada gryztam prie klausimo ar iOS apskritai
yra kas nors panasaus i taskeri, t.y. paprasciausiu atveju reguliot
bent jau garso settingsus priklausomai nuo paros laiko. T.y. kad
galeciau parekomenduot pvz nuo geekizmo labai tolimam tevui "nueik i
itjunzus ir nusipirk X".

--
kthxbai.