Tema: Re: Del androido funkciju
Autorius: Shlipsas
Data: 2012-03-14 17:03:33
Dekui visiems uz patarimus - susitvarkiau su viskuom, kas domino, o taipogi
susimeciau tai kas rekomenduotina :)

Dar viena problema shviezhia ishkilo - pajungimas prie kompo. Du kartus
bandzhiau ir nepavyko - baigesi kompo pakibimu ir suuunkiu restorinimu.
Turiu dar ka nors zinot apie androido aparato prijungimo prie win7? Ar cia
siaip sutapo viskas?

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius