Tema: Re: Del androido funkciju
Autorius: Aladdin
Data: 2012-03-19 16:27:23
On 2012.03.19 14:15, padugne wrote:

> Bet tai ar ne tu tvirtinai, kad JB tai ne normaliam juzeriui, daznai net neimanoma ir seip normalus
> zmones nedaro?

As niekur netvirtinau kad neimanoma. Gal ir klystu, bet kazkada seniai pats esi teiges kad JB daro
tik mizernas procentas vartotoju ir niekam jis nereikalingas. Nors siaip JB padarys ir tupas
juzeris, jei jam tiksliai ir papunkciui viska susakysi kur ir ka sumygti, kokio output'o sulaukti ir
t.t. O siaip nesuprantu prie ko cia mano teigimai?

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!