Tema: Re: Del androido funkciju
Autorius: arunass
Data: 2012-03-14 10:14:36
As -ramus.
O tau reikia apsilankyti pas android apss marketa :
https://play.google.com/store
Jei prades dominti zaidimai ar pagydytos programos reik susimest blackmart
market.

"Shlipsas"  wrote in message news:jjo2ud$6oj$1@trimpas.omnitel.net...

Dekui uzh demesi arunai ir uzh linkus, nu bet rimtai - jei sunku tai ner ko
nervuotis :) Ras kas pataria ir pan :) Androidinis tachskrynas man naujiena,
todel ir norisi patarimu ish vartotoju.

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius