Tema: Re: Del androido funkciju
Autorius: Shlipsas
Data: 2012-03-14 20:06:12
Dar tada klausimukas. SD korteleje, kuri atkeliavo kartu su telefonu, radau
kruva visokiu failu, seno vartoto fotkiu, video ir tt, biesas zino ko. Noras
butu formatint ta kortele ir viskas. Bet nzn ka androidas daro su kortele ir
kam ja naudoja - draiveriams, instalams ir pan. Kadango esu jau
pasiinstaliaves kazkiek i telefona, o iki korteles info priejima gavau per
airdroida, tai klausimux - formatint drasiai ar geriau ranka pratrynt ko
nereik ir viskas?

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius