Tema: Re: Del androido funkciju
Autorius: VNO
Data: 2012-03-19 10:43:55
> Susije tuo, kad kiek supratau Android pagrinde naudoja protingi, mastantys, suprantantys ir
> intelektualus zmones, kuriems tame konstruktoriuje kazka nestandartinio isgauti absoliuciai jokiu
> problemu nekelia, tai ir sakau kad reikia jam dar patobuleti, na o paskui viskas bus ok.

o kame ten konstruktorius???
Nera svarbu ak gauni - iphone ar koki androida -ijungi, sukonfiguruoji (jei reikia) acc ir naudoji.
Taip pat gali instaliuoti programas - mokamas arba ne.

jei atsiranda noras naudoti papildomai - tada jau atsiranda ir skirtumai.
vienu atveju reikia rutinti, kad irasyti programas, kitu nereikia.
vienu atveju itunes reikia, kitu ne ir t.t.

bet jei esu paprastas useris - tai abu tel ijungi ir naudoji.
nieko konstruoti nereikia.
va asa savaite du mano draugai perejo is e72 i htc- naudoja be problemu.
viena is ju mergina.
tas pats man buvo su apple ijungimu- ijungiau ir vskas buvo aisku.

VNO