Tema: Re: gal patrolinam apie xperia S, Z ir co. ekrano danga?
Autorius: mindis
Data: 2013-04-08 20:16:27
On 04/06/2013 12:35 AM, padugne wrote:
> Btw, cia aptariamos XperiaZ stiklas yra japoniskos Asahi Glass Co
> "Dragontail". Matomai japaskes patriotai:)
>
> http://www.akshatblog.com/what-is-dragontrail-glass/
>
> Kokiais 10% "minkstesnis" nei gorilla, t.y. praktiskai lygiavertis. Tas
> pats stiklas buvo ir pas samsungo galaxy nexus.
nu nu ble kai jus mane nervinat - ar tu supranti kad tas tavo
pentax/asahi yra po plastiku pakavotas ! ir jei nori ji lygint su sgs
gorila ar dar kokiu kitu b. reik gerokai pasipis kad ji nulupt. jei ne,
tai turesi ne asahi stikla, o paprasta plastmase kuri su savarzele
lengvai susibraizo. o jei noresi ta asahi visgi pamatyt, teks
atsisveikint su gamykine-prekine isvaizda.