Tema: Re: gal patrolinam apie xperia S, Z ir co. ekrano danga?
Autorius: padugne
Data: 2013-04-07 19:14:10
On Sat, 06 Apr 2013 17:20:26 +0300, Caponi wrote:

> Tai kokie cia absoliutizmai - telefonas nukrites gauna smugi per ekrana
> arba ne. Rezultatas kaip taisykle visiskai nepriklauso nuo stiklo
> kilmingumo, deja...

Netgi labai priklauso.
Nes jei nesiblaskyt po absoliutizmus, tai kaip zinia smugis smugiui
nelygus. Ir nuo stiklo savybiu priklauso koki smugi jis atlaiko.
Nekilmingi stiklai arba kieti ir trapus arba minksti ir braizosi. Tai
tarpusavyje susijusios savybes.
Norint issprest problema, reikalingas hi-tech, tuo "kilmingi" stiklai
skiriasi nuo "nekilmingu".

> Turiu itarima, kad tie "nekilmingi" stiklai irgi pakankamai vienas nuo
> kito skiriasi. Plius Gorilla tikrai nera negincytinas dievukas, nes jei
> taip butu, tai ja naudotu absoliuciai visi gamintojai, tuo tarpu dabar
> kad ir tas pats Sony deda kazkokias savo razrabotkes - matyt jie mano,
> kad gali geriau? O gal ir gali?

Stiklo "gerumas" gamintojo akyse priklauso ne tik nuo jo vartotojisku
savybiu, bet ir nuo kainos. Pvz jei mineti Asahi savo stikla siulo uz
$2.50 vietoj $3, tai gali buti nenugincyjamas argumentas.

Taip pat, kadangi Sony tradiciskai klijuoja plevele (nes ju filosofija
sako, kad taip geriau), tai jiem "geriausias" stiklas visiskai
nereikalingas. Bo nenumatyta, kad jis bus vartojamas be pleveles.

> Gal, bandyt tikrai nesiruosiu. Tik va kam idomus tokie testai? Realybej
> retas kuris peiliu per ekrana baksnoja, o su tom visur esanciom dulkem
> su smelio priemaisom susiduria kiekvienas, ir is savo asmenines
> patirties susidarau ispudi, kad tas minkstesnis mano Samsungo stiklas
> sugeba issisukt su is esmes nematomais ibrezimai, o Gorilla - ne, deja.

Ka as tau visa sita laika bandau pasakyt - nieko tas samsungo stiklas
nesugeba, jei ji uzdetum ten kur gyvena gorila, apsiverktum. Ir
atvirksciai, gorila ant tavo samsungo laisvai gyventu be nei maziausio
ibrezimo.

> Zr. minti auksciau. Ne visada
> kietesnis/sunkesnis/spalvotesnis/brangesnis yra geriau realiom salygom.

Braizymosi poziuriu kietesnis geriau visada. Banali fizika.

Minetas kietumas matuojamas butent braizant.

--
kthxbai.