Tema: Re: gal patrolinam apie xperia S, Z ir co. ekrano danga?
Autorius: padugne
Data: 2013-04-04 23:07:25
On Thu, 04 Apr 2013 21:00:32 +0300, Caponi wrote:

> Idomu. Nu tada dar viena samokslo teorija - arba tos gorilos su kokybes
> kontrole problemu turi, arba kazkas telefonu gamintojams paddelkas karts
> nuo karto prastumia, nes susidaro toks ispudis, kad vieniem net ir to
> paties modelio telefonai braizosi juntamai, t.y. jei jau braizymosi
> faktas fiksuojamas, tai sneka kaip taisykle eina ne apie pavienius
> (atsitiktinius) ibrezimus, o kitiem realybe atitinka reklama :-)

O nebus is serijos anksciau zole buvo stipresne ir mergos buvo
papingesnes?

Man darbo reikalais tenka apturet kruva visokiu smartfonu, nauju ir
devetu.

Pvz HD braizydavosi vien nuo paziurejimo. Kas saugojo, visi tampesi
pleveles. HD2 irgi braizydavosi, kaip ir visi kiti stikliniai.

Iphone beje irgi braizosi. Ir oleofobinis sluoksnis nusivalo. Turiu viena
pusmeti gulejusi stalciuje ir kita identiska pusmeti vartota. Na ir ka,
neziurint i visas gorilas pilna tu ibrezimu, oleofobinis sluoksnis
akivaizdziai "apsitrynes", riebaluojasi greiciau, valosi sunkiau.

Dabar va privaciai turiu Nexus4. Snukis gorilla2, nugarele siaip is
"specialiai apdoroto kietinto" stiklo. Na ir ka, nugareleje pirmi
ibrezimai atsirado gal po savaites ar dvieju, dabar is kazkur atsirado
ibrezimas ir ant snukiaus.
Kisenes svarios, po zemes nesivolioju. Namai-darbas-namai. Telefonas
paprastai gyvena speshl imauteje svarioje taseje arba kelniu kiseneje.

Bet kadangi dulkiu yra visur, o tarp ju yra itin kietu kristalu, tai ner
ko stebetis.

Tas pats beje ir su iphone. Kuri laika patampiau, lygiai taip pat
atsirado ibrezimu.

--
kthxbai.