Tema: Re: gal patrolinam apie xperia S, Z ir co. ekrano danga?
Autorius: Caponi
Data: 2013-04-06 02:48:14
"padugne" <padugne@home.lan> wrote in message news:kjne2k$rbq$1@trimpas.omnitel.net...

> Nepazeidziamas butu jei butu is deimanto. Bet ir tai tik tada, jei salia
> nera kito deimanto.
>
> Kas del gorillos, tai jos kietumo indeksas yra tarp 600 ir 700. Banalus
> eilinis stiklas yra kokie 300-500 priklausomai nuo rusies, px ar pirmos
> ar antros.
>
> Kvarcas beje 1120, deimantas virs 10000.
>
> Todel kaip pats matai, smelis (jame pasitaikantys kvarco kristalai) gali
> yzi subraizyt mineta gorila.
>
> Bet su visokiais peiliais ir zirklem jau nesibraizo, ju kietumas <600.
> Bet su dilde dar laisvai galima.

Neturiu noro labai gilintis i gamybos technologijas, bet kiek suprantu, tai ta gorila yra toli grazu
ne vienalyte ir dar klausimas kaip ten su visais kietumais, ypac snekant apie pavirsini sluoksni,
katras yra tikriausiai ta taip vadinama oleofobine danga - netyrinejau tu savo ibrezimu per
mikroskopa, ale gal ana ten ir braizosi

> Nes pvz skiriasi gyvenamoji aplinka?

Gal. Bet kaip jau sakiau, as asmeniskai orientuojuos i tai, kaip mano salygom elgesi skirtingi
aparatai - gorila stipriai pralaimi. Ir jei jau anot taves tiek HD, tiek HD2 labai braizesi, o pas
mane ne, tai drisciau teigt, kad pas mane salygos telefonams yra pakankamai "draugiskos"

> Bet tai nepalyginami dalykai. Mineto zumzungo ekranas zenkliai mazesnis
> beigi del krastu maziau sansu kad prie jo prisiglaus purvina medziaga.
>
> Kas del kietumo, tai galima lazintis, kad sito zumzungo plastika lengvai
> subraizytum tavo motorolos gorilos shuke.

Gal subraizyciau, gal ir ne, bet tokiais isvedziojimais galima butu patiket, jei Razoriaus ekranas
turetu 1-2 ibrezimus, o ne taip grubiai keliolika, o Samsungas nei vieno, nors jis tikrai kontaktavo
su visokiais cementais, betonais ir smeliais. Ekranas be menkiausiu pazeidimu

> Uzdetum to samsungo "stikla" ant motorolos - susibraizytu bematant.

Is to ka matau savo akim - gausiai abejoju. Bet eksperimentu tikrai nedarysiu bandydamas kuo kuri
ekrana galima suniokot. Kaip ten bebutu as lieku prie nuomones, kad gorila yra vienas prasciausiu
sprendimu atspariu mechaniniams poveikiams stiklu rinkoje, bet su salyga, kad man tie ibrezimai
realiai labai netrukdo, tai stiklo medziagos tipas renkantis telefona lieka nioliktoj vietoj tarp
visu kriteriju. Bet jei butu identiski aparatai su gorila ir zinomai tokiu stiklu kaip buvo pas HD2,
neabejodamas ir negalvodamas pasirinkciau pastaraji varianta :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/