Tema: Re: gal patrolinam apie xperia S, Z ir co. ekrano danga?
Autorius: Caponi
Data: 2013-04-04 22:00:32
Idomu. Nu tada dar viena samokslo teorija - arba tos gorilos su kokybes kontrole problemu turi, arba
kazkas telefonu gamintojams paddelkas karts nuo karto prastumia, nes susidaro toks ispudis, kad
vieniem net ir to paties modelio telefonai braizosi juntamai, t.y. jei jau braizymosi faktas
fiksuojamas, tai sneka kaip taisykle eina ne apie pavienius (atsitiktinius) ibrezimus, o kitiem
realybe atitinka reklama :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/