Tema: Re: gal patrolinam apie xperia S, Z ir co. ekrano danga?
Autorius: Caponi
Data: 2013-04-06 18:20:25
"padugne" <padugne@home.lan> wrote in message news:kjp37l$lo5$2@trimpas.omnitel.net...

> Bet mes juk ne mazi vaikai kad blaskytumemes po absoliutizmus, ane?

Tai kokie cia absoliutizmai - telefonas nukrites gauna smugi per ekrana arba ne. Rezultatas kaip
taisykle visiskai nepriklauso nuo stiklo kilmingumo, deja...

> Anaiptol. Turiu telefona kurio viena puse tikrai "eilinis" nekilmingas
> kietas stiklas (toks kaip ant tavo HD2 snukio), kita puse gorila. T.y.
> maximaliai objektyvus testas, nes abi puses gyvena tomis paciomis
> salygomis.
>
> Polinkis braizytis skiriasi tiesiog dramatiskai, gorilos puseje tik
> vienas smulkus ibrezimas, kitoje puseje ju gal jau 20.
>
> Su iphonais beje lygiai tas pats, nugarele braizosi N kartu greiciau uz
> virsu.

Turiu itarima, kad tie "nekilmingi" stiklai irgi pakankamai vienas nuo kito skiriasi. Plius Gorilla
tikrai nera negincytinas dievukas, nes jei taip butu, tai ja naudotu absoliuciai visi gamintojai,
tuo tarpu dabar kad ir tas pats Sony deda kazkokias savo razrabotkes - matyt jie mano, kad gali
geriau? O gal ir gali?

> http://www.youtube.com/watch?v=H6IHH1g5dOc
>
> Galiu lazintis, kad mineto HD2 ar zumzungo stiklas tokio abjuzinimo
> neislaikytu.

Gal, bandyt tikrai nesiruosiu. Tik va kam idomus tokie testai? Realybej retas kuris peiliu per
ekrana baksnoja, o su tom visur esanciom dulkem su smelio priemaisom susiduria kiekvienas, ir is
savo asmenines patirties susidarau ispudi, kad tas minkstesnis mano Samsungo stiklas sugeba issisukt
su is esmes nematomais ibrezimai, o Gorilla - ne, deja.

> Jei nesiblaskyt po absoliutizmus, tai realiam gyvenime skirtumas
> didziulis.
> Seip tu teigi, kad minkstesnis stiklas lieka sveikas, o kietesnis
> susibraizho. Kas fizikiniu poziuriu nelabai gali buti. Cia tas pats kas
> teigt kad 1kg akmuo lengvesnis uz 500g akmeni :)

Zr. minti auksciau. Ne visada kietesnis/sunkesnis/spalvotesnis/brangesnis yra geriau realiom
salygom.

> Mokslo vardan. Man negaila to telefono bo seip ar taip voliojasi
> stalciuje.

Nu OK, daiktai tavo, daryk ka nori :-)

> Bet jis ir zymiai mazesnis, t.y. pvz maziau sansu, kad  kiseneje stipriai
> prisispaus purvina medziaga. Arba pvz kur nors numetus jis atsiguls ant
> klaviaturos, o ne ant ekrano, kaip kad razr.

Tikrai taip. Bet kaip sakiau, maniskis Samsungas beveik 3 savaites gyveno statybose be jokios
apsaugos besivoliodamas kur ant palanges ar taburetes dulkese (reikejo gi kazkaip isbandyt jo
atsparuma :-)). Rezultatas daugiau nei dziuginantis.

Zodziu, galim baigt tuos gincus apie nieka, as nenorejau pasakyt, kad Gorilla yra visiskas blogis,
taciau ji tikrai nera kazkokia tobulybe ir siekiamybe kitiems gamintojams ir mano atveju yra labiau
pasiteisinusiu sprendimu. Kaip jau sakiau, mano atveju is visu mano asmeniskai gyvenime turetu
telefonu butent Razr ekranas atrodo baisiausiai, jam dar statistiskai atitarnavus tik ~1/3 savo
laiko pas mane. Galbut is to labai toli siekianciu isvadu daryt nederetu, ale internete ne vienas
nepatenkintas situo isreklamuotu stikliuku.
Ir as tikrai buciau vienas is tu, kurie nepagailetu ir 300Lt uz tiketinai beveik neuzmusama safyrini
stikla - 2 potencialus pirkejai ant LT jau yra :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/