Tema: Re: gal patrolinam apie xperia S, Z ir co. ekrano danga?
Autorius: mindis
Data: 2013-04-03 19:58:57
On 04/03/2013 06:52 PM, hedgehogus paiuricus wrote:
> nu atsiprasau, pas man paprasti telefai po poros metu kisenej veik kaip
> nauji, nebent koks rimtesnis kritimas ar kampukai nusitryne ir jokio
> fetisho, apart to, kad telefo nelaikyt su visokiais abrazyvo saltiniais

nu tai gal pas tave stiklas ant to paprasto telefo, o ne jobana plevele.
tai xperijai jei nulupsi ta gamykline irgi nesupraizys, bet jis tada
neasparus smugiams ir riebaluojasi kai velnias ir velgi reik
basibraizancias pleveles klijuot. nu tai as ir sakau kokio velnio
giriasi puikiu stiklu jei tokio ten ner ?