Tema: Re: TV iš užsienio
Autorius: Bronco
Data: 2021-01-02 22:13:46
On 2020-12-30 19:00, Yvl wrote:
> sansai lygiai tokie patys.

Klausyk, Yvl'ai, jaučiu tave reiks vėl į šitlistą sudėt, kur tu ilgą
laiką ir sėdėjai, nes tu čia pievas eilinį kartą rašai su netinkamais
argumentais, jau pradeda atsibosti.

Tema apie TELIKUS ir jų transportavimą/gražinimą, o ne apie tavo
nežinomos paskirties DAIKTUS, kurie "kainuoja 10x kartų, kaip mano visi
gyvenime pirkti telikai". Kadangi jau nepamenu, kiek kainavo senesni
telikai, bet paskutinių dviejų kainas sudėjus ir padauginus iš 10x, man
gaunasi suma virš 50k EUR...

> ir nu kazkaip panasu, kad nepatogu buvo
> tamstai suzinot, kad keliasdemimt k vertes daiktai siuntinejami
> NEGAMYKLINEJ pakuotej netgi garantinio serviso atveju, ir niekam nekyla
> problemu del to :)

Nežinau ką tu ten tokio tiek kainuojančio pastoviai siunti į garantinius
be pakuočių, ir ar juos iš viso įmanoma sukišti į originalias pakuotes
ir ar tai neprasilenkia su common sense, bet regis man, jog tai tikrai
ne TELIKAI ir tu net gal siunti juos ne kaip FIZINIS asmuo, todėl tam
reikalui gali veikti kiek kitos grąžinimo taisyklės nei civiliokams,
pirkusiems TV iš paprastos ar internetinės parduotuvės. Atspėjau?

Todėl arba įvardink, kas tai yra ir įrodyk, jog galima šioje diskusijoje
tai laikyti analogija telikui ar kitam panašiam didelių gabaritų trapiam
elektronikos gaminiui ir jog tai buvo nupirkta ir grąžinta fizinio
asmens, arba paprasčiausiai eik rūkyt morkos.

Ir dar gali su šituo pasiginčyti:

Items not sold by Amazon or FBA (fulfilled by Amazon) may have their own
rules.

Here are some Amazon guidelines:

The outer box, bag or envelope doesn't matter, though it should offer
the same amount of protection as the original packaging.

An inner plastic bag with Amazon coding? Preferred.

Original product packaging with pictures, brand name, instructions is
generally required. They could refuse the return or give you a partial
return.

Sėkmės.