Tema: Re: TV iš užsienio
Autorius: Yvl
Data: 2020-12-28 12:32:39
va tau true story:
siunciu klientam kaledines dovanas su viena siuntu kompanija.
nu ir is 41 siuntos 3 nenuskanuotos, nepristatytos ir siaip dinge.
siuntu tarnybos atsakymas: duokit filmuota medziaga, kur matosi kaip tas
siuntas perdvet kurjeriui.

joblet, visas perduodamas siuntas filmuojam, nes siuntas vezioja
kazkokia ziauriai nepatkima kompanija. taip jiems ir atrasiau

kazkokios panasios atomazgos tikeciausi ir su duzenom gamyklinej dezej.