Tema: Re: TV iš užsienio
Autorius: Bronco
Data: 2020-12-19 00:59:50
On 2020-12-18 16:46, Yvl wrote:
> man protingumo kriterijus sako, kad nakui kaupt tuscias dezes kazkur
> namuose. o jei dar su visais putoplastais... nebent gyveni kaip cigonas
> ir kas menesi persikraustai. nu arba atskira darzine dezeliu kaupimui turi.

Tavo protingumo kriterijus kreivai veikia, pasireguliuok. Pilna realiai
įmanomų scenarijų, kai neišsaugojęs TV dėžės bent garantijos laikotarpiu
ir tavo telikui sugedus, paskui garantija jam bus panaikinta, nes buvo
transportuotas į taisyklą be originalios pakuotės.

Na bet tu gali iškart pakuotes išmetinėt, neracionaliai elgtis
neuždrausta įstatymu.