Tema: Re: TV iš užsienio
Autorius: Bronco
Data: 2020-12-20 01:37:14
On 2020-12-19 20:37, Linas Petkevičius wrote:
> Tai yra jei siusi su originalia pakuote ir "Į taisyklą telikas
> pakliuvo jau neremontuotinos būklės, kuri atsirado tikrai ne dėl
>   normalaus daikto naudojimo." - tai REALIAI sumazina tokia tikimybe.
> kurjeris REALIAI ziuri pakuotes zenklinima, REALIAI pakuotes skirtumas
> turejo itakos gedimui. OK - mes tada gyvename skirtingose realybese.

Nežinau kur tu ten gyveni, bet mano realybėje man bent jau niekas net
teoriškai neturėtų priekaištų dėl neteisingo daikto siuntimo netinkamai
supakavus, o tai kartais smarkiai palengvina gyvenimą.

Taip pat, originali pakuotė smarkiai palengvina didelio ir brangaus
teliko pardavimą. Reali istorija - prieš porą metų Klaipėdoje
pardavinėjo 65" VT60 plazminį teliką ir vienas pažįstamas labai rimtai
galvojo apie jo pirkimą. Kaina buvo link 1500 EUR ir paskutinis lemiamas
argumentas, kodėl tas telikas nebuvo nupirktas - jo savininkas
neišsaugojo originalios pakuotės. Už labai pigiai būtų gal pardavęs ir
be jos, bet už normalią kainą be pakuotės pažįstamui nebuvo noro
rizikuoti. Spėju, ne jam vienam taip.

Įvertinus, jog brangus telikas pardavimo metu gali ženkliai "atpigti"
vien dėl pakuotės nebuvimo, tai, sakyčiau, net ekonomiškai naudinga jos
neišmest.

p.s. kalba eina apie rimtus didelius ir brangius telikus, o jei ten
perki naudotą gaidį kavinei už 200-300 eur, tai aišku, jog nafig ta
pakuotė reikalinga. Pats iškart išmesčiau :)