Tema: Re: TV iš užsienio
Autorius: Bronco
Data: 2020-12-28 22:58:26
On 2020-12-28 22:40, Linas Petkevičius wrote:
> Ne, bet tu aiskini, kad zmogui pavyzdziui reiks spresti problemas, nors
> 95 procentams atveju tai negalioja.

Tai aš, gi, aiškiai parašiau ir kelis kart pakartojau, jog "reikia
naudotis sveika nuovoka priimant sprendimą, šitą konkrečią dėžę reik
pasaugot ar iškart į konteinerį". Aš negaliu visus gyvenimo atvejus
nupasakoti, todėl aprašiau situacijas, kada dėžės išsaugojimas duoda
realių dividentų laiko sąnaudų prasme, o kartais net ir pinigų sutaupo.

O kam iš mano įžvalgų gali būti naudos, tas tegul jomis pasinaudoja, o
kam netinka, darykite kaip jums atrodo geriau.

> Kokia Amazono grazinimo politika LT  - nezinau.

Taigi, kad situacija smarkiai skiriasi. Lietuvoje tu pats privalai prekę
TEISINGAI supakuoti ir išsiųsti Amazonui, o Amazonas vėliau kompensuoja
siuntimo išlaidas (jei gauna prekę ir jei gauna ją tvarkingą). Žodžiu,
šioje vietoje didelė atsakomybės dalis užgriūna ant grąžinančio prekę
pirkėjo pečių. Todėl bet kokio brangesnio prietaiso pakuotė tvarkingai
padedama į garažą ir išmetama tik kai jau bus aišku, jog jos nebereikės.
T.y. elementarus racionalus elgesys, o ne hobis, liga, manija ar dar
koks briedas.