Tema: Re: TV iš užsienio
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-12-28 22:40:02
Ne, bet tu aiskini, kad zmogui pavyzdziui reiks spresti problemas, nors
95 procentams atveju tai negalioja.

Beje, nezinau kaip su tarptautiniu shipingu - uk didesnes prekes is
amazon atveza ir paima ArrowXl. Graziant didesnes prekes ar kur gali
butu sugadintos - naudoja savo pakuotes. Man net suplysusius be laiko
kedus supakavo i savo deze ant virsaus mano pakuotes. Logika paprasta -
standartizuotos pakuotes lengviau apdorojamos automatiskai, nereikai
pergyventi, kad like kokie neteisingi lipdukai (adresas, hendlingas) ir
panasiai. Kokia Amazono grazinimo politika LT  - nezinau.