Tema: Re: TV iš užsienio
Autorius: Bronco
Data: 2020-12-28 21:41:06
On 2020-12-28 12:30, Yvl wrote:
> galvosukius labiau megsta sprest tie, kas delioja tetri is deziu namuose
> vakarais

Čia tu smarkiai suklydai. Jei staiga prireikia grąžint ar garantiniam
siųsti daiktą ir jo pakuotę jau esu išmetęs, tai paskui ne tik aš, bet
ir žmona suka galvas, iš kur tinkamą dėžę gaut, ieškom kažko panašaus,
paskui galvojam kaip supakuot ir t.t..  Papildomas galvos skausmas.
Pamenu, net kažko negrąžinau, nes tingėjau galvą laužyti.

O kai yra originali pakuotė, tai 5 min. ir daiktas paruoštas išsiuntimui.

Tam tikrų originalių pakuočių išsaugojimas protingu terminu, dažnai
smarkiai sutaupo mano asmeninį laiką. Ir tas laikas kainuotų ženkliai
brangiau, nei 2 kvm ploto garaže.