Tema: Re: Atsakomybė už paliktus betoninius luitus
Autorius: juke
Data: 2020-12-06 08:35:15
O jei tai yra privati imones teritorija? Ten irgi galima piesti saules
ir girtam vazineti?

Arba jei tai yra uzdaras daugiabuciui nuosavybe priklausantis kiemas?
Ten irgi galima piesti saules, nesilaikyti kelio zenklinimo, uzstatyti
kitas masinas ir tik civiline tvarka kazkur gali kreiptis jei kas
nepatinka? Kazkaip abejoju, kad KET negalioja tokiuose kiemuose.

Kazkur skaiciau kad tokiuose privaciuose kiemuose KET laikymasi
uztikrina savininkas.