Tema: Re: Atsakomybė už paliktus betoninius luitus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-12-03 16:46:04

On 2020-12-03 16:27, Sail wrote:

> Cia fotkej tas stulpelis, kuri nuomininkas nunese nepastebejes?

Taip.

> Ir truktelejai uz pasisalinima is ivykio vietos?

Taip.

> Zostkai taip, bet linksmai. Jei suma ivardintum, butu dar idomau.

Taip, stengiausi, akd bent jau butu linksma ir idomu. Suma ten is keliu
punktu susidejo, visumoje gavosi mane tenkinanti. Stulpelis labiau buvo
ne finansininis pliusas man, o motyvas kitai pusei nepatirti minuso ir
baigti issipisineti - man neatsiemus pareiskimo didele tikimybe,kad butu
suveikes "dura lex, sed lex" principas - baudike nemaza ir teises i stalciu.

> Tarp kitko - kur irodymai, kad ten nuomininkas kaltas?

Stovintis automobilis buvo skirtas uzblokuoti nuomininko patekimui su TP
i sklypa. Aisku, ji galima apvaziuoti zole, bet tas supistas stulpelis
ir netiketai registratorius automobilyje....